Sunday, April 4, 2010

Plastic bag holder

Semalam aku berjaya juga siapkan benda alah kat atas ni. Plastic bag holder..kat dalam tu aku sumbatkan segala plastik2 yang banyak kat dapur tu. kalau sebelum ni aku letak dalam plastik jer..skarang ni aku dah siapkan tempat khas utk simpan semua plastik2 tu...nampak ok la sikit kan..aku gantung kat belakang pintu dapur aku tu..kalau nak guna plastik..just tarik jelah kat bahagian bawah tu...ni Adam belum test tarik lagi ni..harap2 dia x perasan la benda ni ada kat blakang pintu tu..kalau x mau nyer dia dok tarik plastik2 tu sampai habia..huhuhu..jadi mainan plk...

Untuk projek seterusnya, memang ada tapi blm siap sepenuhnya jugak. gambar pun x sempat shoot. Malam tadi aku start buat..nantikan satu tempat khas untul simpan jarum2 aku....:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...