Tuesday, April 27, 2010

Handbag organizer...RM10 jer.

Assalamualaikum w.b.t..

Hari ni rasa bersemangat nak update blog sebab malam tadi berjaya menyiapkan sesuatu yang baru...Handbag organizer ni dah lama nak buat tapi belum berkesempatan...alhamdulillah malam tadi mood Adam agak ok...so, boleh la umi teruskan projek umi ni...Thank you Adam...:)
Inilah rupa handbag organizer saya...gabungan 2 fabrik yang berlainan...ada 6 compartment untuk di isi dengan barang2 wajib bawa dalam handbag saya...purse, handphone, compact powder, lipgloss,cermin mata dan inhaler..utk pesakit asthma macam saya ni mmg kena sentiasa ada la kan...:)

Oh, yang ini foto sebelum saya isi barang2 saya.

Yang ini pula view dari atas...boleh gulung ikut saiz handbag kita..kalau hangbag jenis panjang jgn la gulung bulat macam ni...just lipat 2 pun ok..janji muat dan boleh masuk dalam handbag kita...

Ini pandangan sisi.. Handbag organizer ni memang sangat sesuai bagi orang2 yang gemar menukar handbag.. Kalau nak tukar handbag tu, just keluarkan saja organizer ni..dan masukkan jer dalam handbag yang baru tu.. tak payah la nak kutip satu2 barang tu masuk kat bag baru kan...ha, kalau macam ni boleh la hari2 tukar handbag pun..sure takde barang yang tertinggal...
So, kalau ada yang berminat boleh la contact yer...RM10 jer...murah kan...hehehe.

Yang ini just nak update yang tempahan Fairus sudah beres..2 sarung kusyen hari ibu...1 pink + cream dan 1 lagi pink + green. menunggu masa nak hantar pada tuan nye jer.. Yang ini kalau ada yang minat RM25 jer setiap satu..(not include pillow).




2 comments:

  1. salam....hai! sy da lame cr purse organizer cam ni.. mcm mana nk order ya?

    *btw, fabric design ade yg ni je ke? (^__^)

    ReplyDelete
  2. mimi, utk pilihan fabric blh tgk kt fabric selection. nk order just sms saya 0179109404

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...