Monday, April 5, 2010

Felt craft

Assalamualaikum...
Hari ni aku nak paparkan hasil kerja yang siapkan malam tadi. Needlebook..tempat simpan jarum. Harap2 lepas ni jarum2 aku akan lebih tersusun dan senang nak cari...huhu..maklumlah ada macam2 saiz jarum tu. Yang kat atas tu adalah beberapa jarum yang sempat aku susun malam tadi. Needlebook ni ada 4 pages jer..different colour for every pages.

Yang ni pulak aku saja jahitkan tempat khas untuk aku letakkan jarum sulam reben aku yang bersaiz besar tu...hehehe hanya satu jarum jer letak tu..x sempat la mlm tadi..

Ha, inilah dia rupa keseluruhan needlebook aku...hiasan cuma rama-rama seekor jer..cukup la kan..tu pun Adam asyik nak tarik jer...kejap2 dia datang mintak..mi...nak ama-ama..(umi nak rama-rama versi Adam). Tak tahu la rama-rama ni mampu bertahan selama mana...huhuhu..





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...