Sunday, April 11, 2010

Bercuti di Janda Baik - 10 & 11 April 2010

Assalamualaikum w.b.t...

Hujung minggu lepas aku x buat apa2 hasil kraftangan sebab kami semua pergi bercuti di Janda Baik, Pahang..Tidur kat chalet kat sana...best...dapat mandi air terjun yang sejuk tu...huhuhu..Adam apalagi, asyik berlari jer, kejap2 nak mandi...suka benar dia.. Tapi sayang tak banyak gambar yang aku ambik..gambar air terjun pn xde.. g mandi x bwk hp..susah la..nak control Adam lagi..karang x pasal2 hp aku masuk air...hehehe. So layan jelah gambar yang ada ni yer... Gambar kat atas ni adalah ikan yang kitorang pancing...Ayah Adam yang paling suka memancing..tapi ikan ni kecik2 jer...banyak jgk yang diorang dapat..ni yg mula2 dapat jer..yang lain2..x ambik gmbar...


Inilah antara kaki2 pancing yang sedang mencuba nasib...hehehe...nampak tak Adam yang baju merah tu..syok benar dok perhati org memancing...yang lain2 tu..kakak ipar dan biras aku serta anak2 nya...

Ha, ini pulak aksi Adam..ntah silat apa yg dia buat tu agaknya..macam2 la Adam ni...Actually dia sebut "fire!!!" masa buat aksi ni...hehehe.


Lagi aksi Adam yang betul2 ceria masa kat sana...budak paling lasak dia laa...siap terjatuh dalam kolam ikan tu lagi..nasib baik air x banyak..budak2 lain main jgk kt tepi tu..xde plk yg jatuh cam dia...huhuhu...anak aku ni...aktif semacam..ikut sapa la agaknya...:)


Tengok tu, tengah fire sapa plk tu Adam...habis la semua orang dia serang..pengaruh Ultraman kuat betul kat budak ni...:)



Uih, aksi melambai plk dah...muka berpeluh2 tu...tapi mantain hensem...hehehe.


Ni apa plk Adam...menari ke apa...ntah la..umi pn x paham...apa2 jelah Dam..janji hepi...:)


Ni Adam dengan sepupu2nya...yang sebelah Adam tu Lutfi..sama umur dgn Adam..tapi itulah yang selalu jadi mangsa gigitan Adam...mmg 2 orang ni x boleh dok dekat langsung, sekelip mata jer...Lutfi mesti nangis kena penangan Adam...Dengan budak2 lain Adam x la seagresif dia dgn Lutfi...Nak ambik gambar ni boleh la dok dekat2...tapi lepas jer aku ambik gmbar..nk simpan hp..tgk2..Lutfi dah nangis..Adam tolak...hmmm...geram sgt..cepat betul tangan dia...tapi kalau dgn budak pmpuan dlm gambar ni...Qistina, Adam ok jer main sama2...jarang la dia pukul @ apa... xtau la bdk cmana yang dia pilih agaknya nk jadi kawan dia...hmmm...budak2 ni macam2...penat jgk la nk melayan....


Itulah Adam...


Ha, yang ni aksi terlampau Adam...baru lepas mandi tu...asyik berlari jer...nak lap pun x sempat..huhuhu..seksi tu...









1 comment:

  1. hahhahaha atam.....smat pakai jrsi..rindu weh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...