Sunday, April 25, 2010

Lama Menyepi...




Assalamualaikum...

Lamanya x update blog ni..dh seminggu lebih rasanya..minggu lepas memang xde apa yang sempat disiapkan memandangkan Adam x sihat..so, umi nya pun terpaksa la bercuti daripada semua aktiviti...ambik cuti emergency 2 hari...kesian adam, asyik x sihat jer...

Alhamdulillah sekarang Adam dah ok..dah mula aktif balik..cuma badan nampak kurus sebab kurang selera makan...
Dua foto kata atas adalah koleksi ubat2 adam yang x sihat seminggu lepas...hehehe..punya la banyak...penuh satu tupperware tu..bkn tupperware kecik tau, besar punyaaa...:)
Antara ubat yang Dr Nazim bagi adalah 2 inhaler bagi ubat asthma..maka bermula lah saat Adam kena pakai ubat gas ni everyday..doc kata sampai athma dia hilang...harap2 cepat2 la hilang yer...kesian budak kecik tu...
Yang kalutnya, umi dan ayah adam la..susah betul nak bagi adam sedut gas tu...huhuhu..terpaksa tunggu dia tidur baru boleh bagi...Kos untuk ubat2 di atas termasuk rundingan dan rawatan mencecah rm500 lebih...mmg mahal sebab kali ni adam diberi rawatan oleh doctor pakar kanak2...apa2 pun..umi doakan adam sihat dan aktif selalu...so, boleh la umi menjahit dan berkraf banyak2...hehehe...Aminn..

2 comments:

  1. wati...anak hang sama la ngan anak aku... anak aku dah 2 bln pakai benda ni. mmg mahal. cuma color inhaler tu ja lain... anak aku pakai color biru ngan orange. dah semakin ok. selera makan pun bertambah. la nie, aku bagi dia makan jeli gamat... dengar2 org kata boleh bagi baik athma/penat/ batuk cepat... semoga anak hang cepat baik. amin

    ReplyDelete
  2. salam yati..tq sudi singgah blog aku..
    eh, jeli gamat tu brand apa..yg healin tu ker..ok ker..aku nk try bg anak aku jgk la..inhaler tu hang bg everyday ke..aku ni kdg2 ada gak miss..hehehe..time tdo jer br blh bg.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...