Thursday, April 1, 2010

1ST APRIL 2010 - TERATAK KASIH TERCIPTA

Bismillahirrahmanirrahim...

Dengan nama Allah s.wt aku mulakan entry pertama di blog aku ni. Alhamdulillah..tepat jam 12.15pm pada hari ini 1hb April 2010 aku berjaya membuat blog ini. 'TERATAK KASIH' nama diberi...hehehe..actually main letak jer tu..totally no idea in my mind. Tapi ok la tu kan...asalkan ada nama...walaupun orang selalu kata apa ada pada nama, tapi nama tu penting jgk kan.

Actually, aku cipta blog ni saja suka2 jer..yelah, tengok semua orang ada blog, rasa teringin jgk nk berblog ni. Tapi tak tahu la selama mana mampu bertahan. Harap2 lama la yer...:)

Rasanya itu saja untuk entry pertama aku ni..sebagai pengenalan kepada TERATAK KASIH aku ni...harap2 ada la yang sudi jadi tetamu aku nanti. Kalau xde tu, sunyi la aku kat teratak ni...WELCOME TO TERATAK KASIH...masuk..masuk..jangan segan2..buat macam teratak sendiri..hehehe..bye.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...