Thursday, April 8, 2010

Handphone cozy





Hai... Hari ni agak lewat update blog..bukan apa, ni semua sebab pc aku breakdown..pagi2 semalam sampai ofis x boleh nak on pc...cepat2 call IT department tp diorg kata pc aku xdapat diselamatkan..kena bwk masuk ward...huhu... semalaman jgk la dlm ward tu..pagi ni pn still x boleh check out lagi...nasib baik pukul 3 ptg ni dh ok...dh selamat sampai kt meja aku ni...thanks god...byk keje aku yg tertangguh ni...pc...pc...ko x ada aku x blh nk buat keje...dan nak update blog...hehehe...
Oklah, cerita pasal hasil kerastangan aku plk...malam tadi aku bjaya juga siapkan baju untuk hp buruk aku ni...hehehe..kaler oren...siap ada rama2 merah lagi tu... Tiga gambar kat atas tu untuk 3 view yang berbeza..pandangan depan, belakang dan tepi...amacam? ok tak..atau kaler x sesuai?..hmm..kalau yang ni jual rm5 satu ada orang nak tak....hehehehe..:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...