Wednesday, March 30, 2011

Wallet - cubaan kedua!

Assalamualaikum dan salam mesra buat semua.. Inilah hasil cubaan kali kedua menjahit wallet..Alhamdulillah, ada nampak perubahan sikit kan..hehe..kali ni menggunakan kain cotton pulak..so, nampak kemas sikit dan jahit pun senang sikit..:)
Bahagian dalam pun dah tak nampak serabut sangat compare dengan hasil cubaan pertama hari tu..huhu..
Saiz wallet ni 3.5 x 7.5 inci..sama saiz dgn wallet yang ada kat pasaran tu..hehe..
Ada 6 poket untuk kad, 2 poket untuk cash dan satu poket berzip. Menggunakan magnetic button for closure.
Untuk cubaan ketiga plk, kain dah potong cuma tinggal nak jahit jer..so tungggguuuu...:) Kalau cubaan ke3 nanti nampak ok, kalau saya nak jual wallet macam ni RM25 ada org nak beli tak??

2 comments:

  1. salam kak, cantik dah jahitan tue..rasanya rm25 tue macam murah sgt tau kak..nanti spoil market crafter lain :) patut up sikit, kita mesti la appreciate handmade item..

    ReplyDelete
  2. Having read this I believed it was very enlightening.
    I appreciate you spending some time and energy to put this article together.
    I once again find myself personally spending a lot of time
    both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it!


    Here is my site ハミルトン 時計

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...