Sunday, May 9, 2010

Peluang baru..:)

Salam buat semua...

First of all, i just want to share my happiness coz i got new chance to promote my handmade craft. Remember last week i've mentioned about 1st income from my craft activity...a lots of thank to my friend Fairus for become my first customer to order my ribbon embroidery cushion cover..specially for her mom and mom in law. I hope she like it!

Eh..eh..ter speaking la plk...hehehe..hepi sgt ni...

Actually, lepas dapat cushion cover yang aku buat tu..Fairus call kata ada peluang bagus untuk aku... Dia tunjukkan cushion cover tu pada ofismate dia then..kawan dia suggest untuk aku buat promosi untuk jualan bagi tabung Kelab Perakaunan Bank Pertanian...huhuhu..excited bunyi nyer tu kan...

So, now aku kena siapkan beberapa produk lain untuk aku masukkan sekali masa promosi tu...nak kena ambil gambar dan juga beberapa sample produk...hmm...mesti best..byk planning dlm kepala ni..tapi xtau la sempat ke tak...harap2 adam dan ayah akan bagi kerjasama yg bagus untuk umi...

So, nantikan hasil kraf terbaru dari aku,...:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...