Thursday, May 13, 2010

Laundry basket

Salam...

Lagi update tentang aktiviti jahitan aku..actually projek ni buat hujung minggu lepas tapi lupa nk ambik gambar. Yang ni hasilnya selepas siap dipasang pada tiang2 tu...actually aku tukar kain tu jer...yang lama dah kotor dan buruk sangat..nak ambik gambar pun malu...so, xde la gambar sebelum ditukar tu...

Untuk laundry basket ni aku guna kain kotak2 kaler hijau, beli kat Nagoya RM2.50 jer semeter...hehehe..murah kan.

Laundry basket ni aku buat 3 ruangan... setiap orang satu ruang ok. cukup la untuk baju Adam, ayah dan umi...xnak campur2 tau...aku dh ajar Adam yang tengah tu tempat untuk baju dia..tepi tu baju umi...hehehe..dah siap2 isi baju kotor umi tu...Adam dgn ayah still kosong lagi. Hmm..harap2 muat la yer untuk isi baju kotor...ujung minggu baru umi basuh...huhuhu...pemalas tul umi ni kan...:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...