Sunday, November 28, 2010

Chef Alhana

Salam buat semua teman tersayang..

Pagi ni saya upload gambar apron yang telah saya siapkan minggu lepas.. Apron yang simple cuma saya tambahkan hiasan cupcake (sebijik jer...) dan letak nama pemiliknya..CHEF ALHANA... Siapa Chef ALHANA ni?

Actually saya buat apron ni special untuk satu2nya kakak ipar saya sempena birthday dia yang ke 31 (rasanya la..:)).

Kakna memang suka memasak..dan masakannya memang terbukti sedap..hehehe..i miss her nasi dagang so much! So, harap kakna suka dgn hadiah yang x seberapa ni...:)

Pada sesiapa yang berminat untuk tempah apron dengan hiasan nama, boleh la contact saya yer..0179109404. Sangat sesuai dijadikan hadiah pada ibu, teman, kakak, adik, kekasih..ataupun untuk diri sendiri..:)

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...