Sunday, October 24, 2010

My Quilting

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua...
Hmm..lenanya Muhamad Adam tidur kan..gambar ni di ambil jam 7.20 a.m tadi..umi & ayah dh ready nk g keje..cuma Adam jer belum bangun utk g sekolah..hehe..
Motif utama tunjuk gambar adam tidur ni actually nak tunjuk rupa quilt yang dh berjaya aku siapkan hujung minggu ni..hehe..Adam mmg suka betul dgn selimut ni..

Hahaha..ni plk aktiviti adam sewaktu aku sibuk jahit quilt tu...huhu..tlg umi cuci toilet!..


Inilah rupa quilt yg dh siap dilipat..



Bahagian depan..motif ultraman..yang paling adam minat..


Oops! ada lg gmbar dia..hehe

Laa ila ha illallah.. Adam la ni..sabor jelah.

Ha, ni plk..potholder yg aku buat..saja2 nk habiskan perca2 kain yg dh mula membukit..hehehe.

Ada macam2 kaler..igt nk bwk balik utk ma kt kampung nanti..


Kalau sorang adik aku tu..mesti minat giler dgn pink polkadot tu..huhu.(sapa lg kalau bkn gegurl pink!)



Ohh..ini Adam tgh tgk tv..layannnnn!!

hehehe..posing atas kain panel yg aku beli dr Durra Doodle. Nk buat quilt jgk tu..


Ni ultraman biru plk..hehe..


Tak tahu lagi cmana nk jahit nanti..blm ada idea..huhu.


Ha, inilah rupa kain panel ultraman sebelum aku jahit jd quilt adam tu..kecik jer size panel ni..tp bila dh jd quilt..besar jgk..lbh kurang 40 inci x 60 inci..ngam2 utk saiz adam.

3 comments:

  1. Nak tau kalau u ada jual kain ultraman itu ? hanya kain itu saja ....

    ReplyDelete
  2. xder la dear..i beli kain tu online..1 pc jer.. :)

    ReplyDelete
  3. saya mau pesan selimut ultraman ada???

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...