Sunday, May 16, 2010

Hujung minggu Adam

Aktiviti hujung minggu Adam...sekarang ni, inilah kerja dia..bangun tidur jer suruh g ambil kucing kat rumah sebelah...huhuhu...actually kucing tu jiran aku punya...dia baru bawak dari Kelantan...2ekor..sekor mak, sekor anak...yang Adam pegang tu anak dia..nama Dino...bukan main lagi la si Adam ni...memang suka sangat dengan kucing...kalau ikutkan aku mmg la nak bela kucing tapi memandangkan aku dgn adam ada asthma, so terpaksa la dipendamkan saja niat tu...
Tengok tu...dipeluknya kucing tu...hmmm..kucing ni pun dah pandai skarang ni...asal malam jer...pukul 10 lebih mesti dia datang merayau kat rumah aku...may b time tu tuan dia lepaskan dari sangkar dia kut...tetiap hari mesti datang..then, Adam akan mintak aku buatkan susu dan bagi keropok kat kucing tu...huhuhu...sebab tu la kucing ni x pernah miss datang rumah aku...tetamu di tengah malam...hehehe...

Ni aktiviti hari Sabtu...lepak2 kat Tesco Ampang..Adam biasalah..enjoy kat Tecso Funland tu..main x ingat dunia...sedar2...ada bau la...bau apa ek...huhuhu...berak daaaa....:)
Kat atas tu gambar adam bersama dgn mak sedara dia..cikcah...kebetulan ecah ada kat rumah aku..so, senang sikit aku buat aktiviti jahitan aku...ada org temankan adam...:)hehe.


Tengok la tu aksi adam...hmmm...:)








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...